poniedziałek, 21 marca 2011

Inglot eye shadow 393, 445, 75

TYDZIEŃ Z INGLOTEM: Dzień siódmy (i ostatni:D)

393 Pearl
Mimo, że patrząc na wkład cień wydaje się jasnym morelowym odcieniem - na skórze jest to poprostu wanilia. Wykończenie perłowe. Pigmentacja jest średnia, nie bardzo mocna. Jest to fajny odcień do dziennego makijażu, bardzo przydatny to rozświetlania wewnętrznych kącików oka czy pod łuk brwiowy.







445 Pearl
To prawdziwe cudeńko! Prześliczny fiolet, zgaszony, błyszczący na lekko różowy odcień. Ciężko do opisania kolor o perłowym wykończeniu. Pigmentacja średnia. Zdjęcia nie oddają uroku tego odcienia, więc musicie mi uwierzyć na słowo, że to niespotykany, bardzo twarzowy fiolet. Sprawdzcie go koniecznie jak będziecie w Inglocie, jeśli lubicie fiolety!







75 AMC
Wykończenie takie jak Double Sprakle - matowa baza z błyszczącymi iskierkami. Śliwka (nie bardzo ciemna), z srebrnymi drobinkami. Pigmentacja w miarę dobra, ale nie super mocna.







A tak cienie wyglądają na oku:

23 komentarze:

  1. strasznie lubię Twoje makijaże !
    ten 445 zagości w mojej paletce :-)

    ps. mam pytanko takie trochę z innej beczki i ciut może nawet dziwaczne, ale czy mogłabyś jakoś przybliżyć "malowanie" swoich brwi oraz co do tego używasz? :) mam z tym jakiś problem, a posiadam set do brwi z Essence :) nie wiem, może to nie ten kolor dla mnie, albo robię to nie tak i nie tym co trzeba... dlatego jak możesz to wspomóż kiedyś swoim postem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki i makijaż jak zawsze cudny:) 393 mam i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy trafia na moją listę ;) śliczny jest !!! reszta też bardzo ładna :) ale nie moje kolorki troszkę ;D makijaż bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że nie tylko ja jestem fanką fioletów :) pięknie komponują się z Twoją tęczówką, makijaż oka bosssski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NAjlepiej wyglądają te kolorki na Twoim oku! bardzo mi się podoba całosc

    ssylvkaa-makijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to będę się powtarzać ale no kocham te twoje makijaże i masz śliczne oczka aaaah, a tak pozatym powiedz mi jak robisz zdjęcia makijaży oka? muszę się z tym ogarnąć bo musze zrobić recenzje a do tego są potrzebne zdjęcia xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie dobrana paletka i śliczny makijaż:)
    czym wytuszowałaś tu rzęsy? wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejć! muszę mieć inglotowe cienie, koniecznie. Chyba kupię paletę i będę komponować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki świetne! Tak jak i makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż piękny, prezentacja kosmetyków bardzo dokładna czyli wszystko jak zawsze perfekcyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki, na pewno skusiłabym się na 1wszy cień, coś podobnego mam z My Secret 101 Pearl Touch i w sumie to taki niezastąpiony, codziennie używany cień :-)

    Bardzo ładnie malujesz oczka, zawsze tak idealnie wycieniowane :-)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie fiolety jak ten drugi cień to i ja bardzo, bardzo lubię :). Ładny make-up :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się komponują na oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wanilia super :). Fioletów mam dużo, więc nowe nie budzą takiej sensacji u mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje kolorki, cudowności :) Makijaż śliczny, cieszę się, że je dodajesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. znowu muszę iść do Inglota :/ ten pierwszy fiolet boski, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepieknie pomalowane oko!
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. próbuje próbuje tylko ja jestem strasznie niecierpliwa :D
    super fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Seria Pearl ma to do siebie że trzeba się napracować nad kolorem.. nie dla leniwców, a DS jest super.. niby mat, niby shimmer... ale :) a makijaz..BOSKI :D

    OdpowiedzUsuń