środa, 9 marca 2011

Kobo Fashion Colour - Pomadka 108 Fuchsia

Wzięłam udział w konkursie Rossmanna na makijaż - TUTAJ możecie obejrzeć mój makijaż :). Tym razem nie malowałam siebie. Zapraszam do obejrzenia i do wzięcia udziału :)!

Anonyme (http://sparemeyourjudgements.blogspot.com/) chciała zobaczyć Kobo 108 Fuchsia na ustach - proszę bardzo:D :).
 Kosmetyki Kobo dostaniecie w Nuturach. Szminki kosztują 15,99zł.

Bardzo przyjemna pomadka i świetny odcień! Ma przyjemną, nawilżającą formułę i jak na pomadkę o niezłym kryciu - widoczny połysk. Można stopniować efekt na ustach, od lekkiego rożu do bardzo mocnego. Pigmentacja jest naprawdę dobra, ale też nie extremalna. Nigdy nie przesuszyła mi ust. Bardzo przyjemnie mi się jej używa.

Kolor - cudny:). Barbiowy róż, nie neonowy ale mocny i żywy, odrobinę pastelowy. Odcień naprawdę słodki, uroczy, dziewczęcy i idealny na wiosnę. Jeśli szukacie fajnego, mocnego różu to mogę polecić Wam właśnie ten odcień. Pomadka jest kremowa, nie ma żadnych drobinek. Moim osobistym zdaniem nie jest to odcień fuksji - dla porównania na jednym zdjeciu zestawiłam tą pomadkę z szminką My Secret Smoky Rock, którą już kiedyś opisywałam ( i która jest właśnie w ciut ciemniejszym odcieniu fuksji:) ).

Jedyne co mi się nie podoba to opakowanie. Jeśli komuś nie robi to specjalnej różnicy - niech bierze bez zastanowienia. Ja jednak lubię jak opakowanie jest estetyczne. To kojarzy mi się ze szminkami sprzed dwudziestu lat - nawet tańsze marki mają ładniejsze opakowania! Jest lekkie, napisy się z niego szybko ścierają, nie wysuwa się płynnie.




niepomalowane usta

szminka na ustach






zdjęcia na skórze


i porównanie ze szminką My Secret Smoky Rock

11 komentarzy:

  1. ja mam z Kobo Light Coral i jestem z niej zadowolona choć na początku byłam sceptycznie nastawiona, a opakowanie w pomadkach Kobo mi się osobiście podobają :) na Twoich ustach 108 wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek i na ustach sie super prezentuje !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, cudowny soczysty kolor, idealny na wiosnę ;-) ps. opakowanie fajne, widziałam gorsze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor ;) i do tego tania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek aczkolwiek niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki kochana:*
    Właśnie dlatego chciałam zobaczyć zdjęcia na kimś o jasnej karnacji;p, bo dla mnie to też nie do końca jest fuksja i zastanawiałam się czy to przez światło w sklepie czy ja mam coś z oczami, ale rzeczywiście jest mocno różowa (i chyba zbyt mocno jak dla mnie).
    Na Tobie wygląda pięknie♥ ale ja chyba niezbyt dobrze bym się czuła w takim odcieniu.
    Pewnie i tak ją kupię, bo zbyt długo mnie "męczy", więc coś w tym musi być:D
    A z pomadek Kobo ogólnie (mam 3) jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo jakie miłe zaskoczenie, bardzo fajnie się prezentuje (mimo to, nadal nie miałabym odwagi :)). Ustencja wyglądają na mega nawilżone! Super, tylko z tego co pamiętam KOBO ma w swojej szafie mało kolorków uniwersalnych, matowych, na codzień :(

    OdpowiedzUsuń
  8. masz przepiękne usta! już chyba to mówiłam :)
    super kolor, dla brunetki w sam raz. ja niestety nie mogę sobie na taki kolor pozowlic, bo zmniejszy mi usta jeszcze bardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze kiedy ja wypróbuje cos z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba macie rację z tym opakowaniem, coś się wyjątkowo pod tym względem Kobo uczepiłam;)

    OdpowiedzUsuń