środa, 30 marca 2011

Luksusowy Mani

Moje pazurki znów biorą udział w konkurscie na blogu In Style http://lady-flower123.blogspot.com/2011/03/211-paznokcie-tygodnia-7.html

Użyłam:
-bazowy lakier Vipera Jumpy 140
-nawierzchniowy lakier z mieniącymi się flakies My Secret 104
-ozdóbki, cyrkonie z BornPrettyStore



 Dzisiaj późnym wieczorem postaram się wrzucić obiecaną recenzję nowości Astor - Lip Tint :).

A w najbliższym czasie szykuję recenzje:
-paletki 120 cieni z Allegro
-post o bublach, które wygrały w ankiecie:)
-post o podkreślaniu brwi z zestawem do brwi Essence
-zakupy & zużycia

***
Dziewczyny, znacie może jakiś sklep (obojętne czy internetowy czy stacjonarny) z ozdobami do włosów?
Bardzo lubię różne opaski i spinki - a nie mogę znaleźć niczego fajnego. Szukałam w Świecie Spinek, ale mają tam głównie gumki do włosów z kwiatkiem (a ja wolałabym kwiatek do przypięcia, nie na gumce), w h&m'ie też cudów nie ma pod tym względem. W internecie niczego ciekawego znaleźć nie mogę.

24 komentarze:

  1. sklepu nie znam niestety, sama szukałam kiedyś fajnych kwiatków ale nie za dużych i lipka:( mam kilka z Aldo, bo tam pracuję, na promocji są opaski, broszki, spinki etc z kwiatowych materiałów za ok 15-30zł.
    Piękne pazurki, ja ostatnio jak pomaluję jednym kolorkiem to tak z 2 tyg. noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie a la Dynastia;)
    a opaski i spinki w Glitter, Claires, Parfois i jeszcze I am... to w Polsce, a jak masz kogoś w Anglii to na 100% primark - ostatnio szał mnie tam dziki ogarnął, bo były wszystkei ozdoby za 2 funty!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. U Lady Flower rozpływałam się z zachwytów na pazurkami, są cudowne! I powiem Ci, że jak na opiłowywanie to kształt masz rewelacyjny, no i długość ;-)

    Z ozdób to może tu coś dla siebie znajdziesz:
    http://www.bizuteriasztuczna-online.pl/
    http://www.ozdobydowlosow.com.pl/
    http://www.ozdobydowlosow.com/

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa, na bogato. Nie zaczepia się to o ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  5. Glitter i Parfois mają wszystko.... z Claires był problem, bo z Wro je zwinęli całkiem;) wiem, ze szkoda tego Primarku;) jak ostatnio w stolicy byłam, zaszłam do Topshopa i... umarłam, gdy zobaczyłam ceny... masakra jakaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie paznokcie ^^ wypaśne *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale pięknie, bogato zdobione paznokcie! Ponawiam pytanie, jak długo przy normalnym funkcjonowaniu pozostają w 'nienaruszonym stanie'? :)

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki śliczne:) Chyba pracochłonne;)
    Ja tez będę na dniach recenzować pisaki Astor:)

    A patrzyłaś w G. Kazimierz? Sa tam dwa sklepy z biżuterią jeden to Diva a drugi jakiś nowowootwarty. Wydaje mi sie że widziałam tam rzeczy do wlosów. Ale nie jestem pewna na 100%

    OdpowiedzUsuń
  9. mani rzeczywiście na bogato, bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny mani, aczkolwiek chyba na codzień bym w takim nie chodziła xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo możliwe, ponieważ kiedyś przesiadywałam na wizażu całymi dniami. :)
    Sama te pazurki zrobiłaś? Jej, jestem pod wrażeniem. Pewnie wymagały naprawdę wiele pracy, ale opłacało się dla efektu. :)
    Pozdrowienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bajeranckie !!

    wejdź za kilka minut na bloga mojego :D

    + wyślę ci kilka torebek pokrzywy spróbujesz i jak ci podpasuje to sobie kupić całą paczkę ;D

    czy pomaga coś tam na pewno pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :)
    A sklep to...może..bijou brigitte polecam ten sklep ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. O łał zrób mi takie pazury ;D Jaaaa genialne są po prostu...
    Co do sklepu to ja często zaglądam do jakichś małych sklepików. Można tam kupić nie firmowe jakieś super mocne i wytrzymałe rzeczy spinki itp. ale za grosze można kupić coś niepowtarzalnego ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest arcydzieło a nie manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle padam na twarz z zachwytu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile czasu Ci zajęło ozdobienie tego? :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Mani w stylu Bollywood:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny mani :) i świetny przykład na to, że nie trzeba mieć długich paznokci, żeby wyglądały efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. slicze paznokcie, przypominaja mi te z marcowego joya ; D
    ja czekam az moje dzeciki przyjda poczta i sama zabieram sie do tego ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. zdobienie bardzo w stylu Bollywood:) Super, będę tu często zaglądać.
    http://jjjustii.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń